آشنایی با زیباترین شهر های آسیا

مقالات
با آشنایی زیباترین شهرهای آسیا
1261 بازدید
کوهگرد
جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲

زیباترین شهر های آسیا  The most beautiful cities in Asia در کدام کشور ها قرار دارند ؟ چه عواملی باعث شهرت آنها شده است؟

شناخت زیباترین شهرهای آسیا
با ما در سفری کوتاه همراه شوید تا با این شهر های شگفت انگیز آسیایی آشنا شویم.آسیا نه تنها بزرگترین و پرجمعیت ترین قاره جهان است بلکه خانه برخی از شگفت انگیز ترین و جذاب ترین شهرهای دنیا نیز می‌باشد .

هر شهر ظاهر ،احساس و هویت منحصز به فرد خود را دارد و هر جا که می روید چیز جدیدی برای کاوش وجود دارد. در حالی که برخی به خاطر صحنه های آشپزی خیابانی فوق العاده و زندگی شبانه پرشور شهرت دارند، برخی دیگر دارای آثار تاریخی و مکان‌های فرهنگی خیره کننده هستند . یک شهر در خلیجی زیبا قرار دارد در حالیکه شهر دیگر در میان کوه‌ها یا در بیابان جای گرفته است.

تنوع آب و هوایی در این قاره پهناور ، شرایط اقلیمی متفاوتی را در شهرهای مختلف یک کشور ایجاد کرده است و همین موضوع بر جذابیت شهرهای آسیا می افزاید چراکه این تفاوت اقلیمی، باعث تفاوت فرهنگی نیز می شود.

بانکوک -تایلند

بانکوک نه تنها یکی از زیباترین شهرهای آسیا است بلکه یکی از هیجان انگیز ترین شهر های جهان نیز می باشد و اگر قصد دارید فقط یک شهر را در آسیا ببینید بدون تردید بانکوک انتخاب مناسبی است.

بانکوک مملو از محله های پر جنب و جوش و جاذبه‌های توریستی فوق العاده از جمله مراکز خرید وسوسه انگیز در برخی از بزرگترین بازارهای جهان است . در این شهر ساختمانهای مدرن درست در کنار جذاب ترین و البته قدیمی ترین معابد جهان جای گرفته‌اند.

بهترین تجربه گردشگری در این شهر قایق سواری و عبور از بین بازار های شناور است، دیدار از کاخ بزرگ و بودای زمرد و بودای طلایی و بودای درازکش در معبد وات فو را که محل تولد ماساژ های سنتی تایلندی است را از دست ندهید.

 

توکیو-ژاپن

توکیو یکی از زیباترین شهر های آسیا و بر ترین مقصد گردشگری غذا در جهان است جذابیت های این شهر زیبای آسیای را باید لمس و تجربه کنید قطعاً بازدید و گردش به تنهایی کافی نیست .

بررسی و شناخت زیباترین شهرهای آسیا

توکیو دارای سیستم حمل و نقل بسیار کارآمدی است ، و اگر شما عاشق شهرهای شلوغ و قطارهای پرسرعت هستید در این شهر هرگز خسته نخواهید شد . اگر می‌خواهید در گذشته شهر ، قدم بزنید بازدید از معبد سنسوجی را فراموش نکنید.

 

پکن-چین

پایتخت چین یکی از زیباترین شهر های آسیا است چرا که دارای خیره کننده ترین کاخ های امپراتوری (شهر ممنوعه)، این کشور می باشد ، البته به دلیل عدم آشنایی مردم بومی این منطقه به زبان انگلیسی ایجاد ارتباط چندان آسان نیست.ولی به هر شکل دیدار از شهر ممنوعه به یاد ماندنی است .

پکن جایگاه یکی از عجایب ساخته شده توسط بشر یعنی دیوار بزرگ چین است، همچنین مکان های فرهنگی که شامل معابد باشکوه است از دیگر جذابیت‌های این شهر بزرگ آسیایی محسوب می‌شود.

شانگهای-چین

شهر شانگهای در چین به عنوان پاریس شرق شناخته می شود شانگهای از یک دهکده ساحلی ماهیگیری به یکی از صنعتی ترین کلان شهرهای دنیا تبدیل شده است این شهر همچنین مرکز اصلی خرید محسوب می‌شود و ساختمان های قدیمی و خیابان های درختکاری شده آن حال و هوایی پاریس ای دارد.

پکن یکی از زیباترین شهرهای آسیا است و تجربه قایق سواری و مشاهده ساختمان مدرن برج مروارید پکن از فراز قایق توریستی چشم اندازی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد. بی تردید از صرف شام در بهترین رستوران های بین المللی آسیا در این شهر لذت خواهید برد

هنگ کنگ -چین

این شهر در گذشته مستعمره گلستان بود اما حالا شهری پویا و پیشرفته است هنگ کنگ ، سنت و مدرنیته را با هم ارائه می دهد . این شهر بزرگ و پر جنب و جوش در واقع نیویورک آسیا لقب گرفته است.

معرفی زیباترین شهرهای آسیا

و همین طور که از این نام استنباط می شود، شهر ارزانی نیست. هنگ کنگ یکی از زیباترین شهرهای آسیا و مقصد محبوب گردشگری در جهان است.

در برجهای بلند این شهر مغازه‌ها و رستوران هایی وجود دارد که افرادی با بودجه های نامحدود می‌توانند از آنها نهایت لذت را ببرند. البته بازار غذاهای خیابانی در این شهر پر رونق است.

و حمل و نقل به طرز شگفت انگیزی آسان. خیابانها به زبان انگلیسی مشخص شده اند و وسایل حمل و نقل عمومی کیفیت خوبی دارند و مکان های مناسبی برای پیاده روی عابرین در نظر گرفته شده است.

 

کیوتو- ژاپن

فرهنگ و سنت ناب و خالص ژاپنی را در شهر کیوتو می‌توانید ببینید . جایی که کاخ های امپراطوری و معابد تاریخی به یادگار مانده است . شهر کیوتو دارای گنجینه های فرهنگی و ده‌ها میراث جهانی است .

سفر به کیوتو در واقع سفر به ژاپن در روزگاران قدیم است ، این شهر مقصدی تاریخی و فرهنگی است ، مشاهده مراسم زیبای چای که توسط گیشاها (رقاص های ژاپنی ) اجرا می شود و چشم انداز رویایی شکوفه های گیلاس از جاذبه‌های معروف این شهر است و بی تردید کیوتو یکی از  زیباترین شهر های آسیا است .

با آنکه کیوتو شهر مدرنی است اما بیشتر گردشگران تمایل دارند در خیابان های سنگفرش شده و خانه های چوبی منطقه هیگاشیا ما و دیدنی های آن وقت خود را بگذراند.

 

بمبئی – هند

برای بسیاری از گردشگران بازدید از بمبئی قدم گذاشتن به دنیای دیگری است . شهر بمبئی محل زندگی افراد بسیار ثروتمند و فوق العاده فقیر، آسمان خراشهای مدرن در کنار محله‌های فقیرنشین و خواستگاه صنعت فیلم سازی بالیوود است.

این شهر پر تضاد ، شاید مکان خوبی برای همه نباشد ولی یکی از زیباترین شهرهای آسیا ومکانی فراموش نشدنی است . بمبئی شهری جذاب با بازارهای فریبنده و ساختمان‌های مستعمراتی و برخی از بهترین رستوران های جهان است.

 

ماکائو- چین

ماکائو دومین شهر ویژه اداری چین است . این شهر تا سال ۱۹۹۹ مستعمره کشور پرتغال بود. اکنون ماکائو بعنوان لاس وگاس شرق شناخته شده و پایتخت قمار در جهان است .

ماکائو در حقیقت یک شهر اروپایی در قاره آسیا است ، آثار به جا مانده استعمار از معماری اروپایی ساختمان‌های آن کاملاً مشهود است ، رستورانها با غذاهای مدیترانه‌ای و آسمان خراش ها و اقامتگاه های لوکس این شهر، آن را به یکی از زیباترین شهرهای آسیا بدل کرده است . مقصدی جذاب برای گردشگری و تفریحات متنوع که توریستهای زیادی را از سراسر جهان به سوی این شهر می کشاند.

 

سنگاپور

برخی سنگاپور را بسیار مقرراتی و بی روح می دانند و برخی دیگر عقیده دارند که این شهر باید الگوی تمام شهرهای دنیا باشد. سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین شهرهای مدرن جهان و همچنین یک کشور مستقل است . این شهر به عنوان یک مقصد گردشگری غذایی عالی و به عنوان یک شهر جهانی با جمعیتی از سراسر دنیا شناخته می شود.

آشنایی و بررسی زیباترین شهرهای آسیا

شهر سنگاپور بسیار مرفه و دارای معماری مدرن و مراکز تجاری بیشمار و هتلهای درجه یک است. لازم به ذکر است که بزرگترین استخر پشت بام دنیا در این شهر ساخته شده است. شهر سنگاپور یکی از زیباترین شهر های آسیا و مقصدی محبوب برای گردشگری است.

کوالالامپور- مالزی

کوالالامپور پایتخت مالزی شهری با ماهیت چند فرهنگی است ، این شهر محل ترکیب محصور کننده فرهنگهای مالایی ،چینی و هندی است که به شدت بر ظاهر، احساس و هویت شهر تأثیرگذار بوده است.

گردشگران در این شهر زیبای آسیایی ، مناره ها و مساجد باشکوه را در کنار معابد باستانی و برج‌های عظیم پتروناس که شاخصه شهر نیز است ، مشاهده خواهند کرد .
مراکز بزرگ خرید صحنه های پر زرق و برق از هنر و فرهنگ این کشور است . آرایش چند فرهنگی این شهر بر غذاهای خیابانی آن منعکس شده است و سفر شما با چشیدن این خوراکها کامل و بی نقص خواهد بود.

 

گروه کوهنوردی و گردشگری کوه گرد با داشتن سالها تجربه در زمینه برگذاری تورهای کوهنوردی وگردشگری در داخل و خارج کشور و همچنین همکاری با لیدرهای مجرب و کارشناسان حرفه ای در زمینه تجهیزات کوهنوردی و طبیعت گردی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید .

 

برچسب ها
زیباترین شهر های آسیا و آشپزی خیابانی زیباترین شهر های آسیا و برج مروارید زیباترین شهر های آسیا و بمبئی زیباترین شهر های آسیا و بناهای تاریخی زیباترین شهر های آسیا و پاریس شرق زیباترین شهر های آسیا و دیوار چین زیباترین شهر های آسیا و رستورانهای بین المللی زیباترین شهر های آسیا و زبان انگلیسی زیباترین شهر های آسیا و ژاپن زیباترین شهر های آسیا و ساختمانهای مدرن زیباترین شهر های آسیا و سایتهای فرهنگی زیباترین شهر های آسیا و شانگهای زیباترین شهر های آسیا و شکوفه های گیلاس زیباترین شهر های آسیا و غذاهای خیابانی زیباترین شهر های آسیا و کیوتو زیباترین شهر های آسیا و گردشگری زیباترین شهر های آسیا و مراکز خرید زیباترین شهر های آسیا و مقصد گردشگری غذا زیباترین شهر های آسیا و میراث جهانی زیباترین شهر های آسیا و نیویورک آسیا زیباترین شهر های آسیا و هنگ کنگ زیباترین شهر های آسیا وپکن زیباترین شهرهای آسیا و برجهای پتروناس زیباترین شهرهای آسیا و پایتخت قمار در جهان زیباترین شهرهای آسیا و چند فرهنگی زیباترین شهرهای آسیا و ساختمانهای مستعمراتی زیباترین شهرهای آسیا و سنگاپور زیباترین شهرهای آسیا و فقیرنشین زیباترین شهرهای آسیا و کوالالامپور زیباترین شهرهای آسیا و ماکائو زیباترین شهرهای آسیا و مالایی زیباترین شهرهای آسیا و مالزی زیباترین شهرهای آسیا و هند

مقالاتمرتبط

تور هایکوهگرد

خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله سبلان (تیر 1403)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور جنگل الیمستان
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله سهند کمال (طرح سیمرغ)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور کویر ابوزیدآباد
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله اورین بام آذربایجان غربی (طرح سیمرغ)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله توچال (نوروز 1403)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور ترکینگ دور آناپورنا نپال
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور جنگل ابر شاهرود
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله آرارات ترکیه (تیر 1403)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله کلیمانجارو
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله کاچکار ترکیه
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور کمپینگ جنگل های ارسباران
نظرات (0 نظر)