آشنایی با شهرهایی که به عنوان زیباترین مکانها برای زندگی شناخته می شوند

مقالات
معرفی زیباترین مکانها برای زندگی در جهان
699 بازدید
کوهگرد
سه شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲

کدام کشورها در جهان زیباترین مکانها برای زندگی The Top 20 Most Beautiful Places to Live in the World هستند؟ اولویت شما برای انتخاب بهترین مکان زندگی چه چیزیهایی است ؟ مناظر زیبایی طبیعی در کنار امکانات اجتماعی مدرن  ؟ امنیت ؟ رفاه ؟

جهان پر از مکان های زیبا با مناظر باشکوه و معماری خیره کننده است. اما چه مکان هایی چشم انداز زیبا و امکانات مناسب برای زندگی را ترکیب می کنند؟

سئول یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان است

برای زندگی موفق در یک منطقه، به چیزی بیش از یک فضای زیبا نیاز دارید. جاذبه های توریستی، فرهنگ محلی و تاریخ همه باید در یک مکان دوست داشتنی ترکیب شوند تا مکانی واقعاً زیبا برای زندگی ایجاد کنند. برای دیدن زیباترین مکانها برای زندگی با ما همراه باشید .

 

سئول، کره

سئول پایتخت کره جنوبی و همچنین مرکز مالی، سیاسی و فرهنگی آن است. این شهر علاوه بر اینکه شهری مدرن و پرجنب‌وجوش است، دارای تاریخ بسیار خوبی است که به قرن چهاردهم بازمی‌گردد.

شهر سئول  معابد، کاخ‌ها، موزه‌ها، کوه‌ها و پارک‌های فوق‌العاده‌ای دارد که ارزش دیدن دارند. سئول در کنار غذاهای عالی و مردم فوق‌العاده که رفتاری دوستانه دارند یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان محسوب می شود .

 

کیپ تاون، آفریقای جنوبی

شهری که بین کوه ها و اقیانوس قرار گرفته است، کیپ تاون یکی از  زیباترین مکانها برای زندگی در جهان والبته بهترین نقطه در  آفریقا است. این شهر غذای فوق العاده و زندگی شبانه و سرگرمیهای زیادی را به گردشگران و ساکنان ارائه می دهد.

مناظر با شکوه این شهر هرگز برای شما تکراری نمی شود. چه در کنار صخره‌های کوهستانی زندگی می‌کنید یا در حال تماشای غروب زیبای خورشید در کنار دریا هستید، کیپ تاون مطمئناً شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

ادینبورگ، اسکاتلند

ادینبورگ با جذابیت اسکاتلندی یکی از زیباترین شهرهای بریتانیا است. اگرچه ادینبورگ یک شهر کوچک با جمعیتی کمتر از 500000 نفر است، اما شهری پرجنب‌وجوش و دارای جوامع مختلف است که همگی حال و هوای خاص خود را دارند.

وست اند West End، کورستروفین Corstorphine،نیوینگتون Newington،لیت Leith،پورتوبلو Portobelloبهترین مناطق شهر برای خرید خانه و زندگی هستند .

ادینبورگ از جمله زیباترین مکانها برای زندگی در دنیا محسوب می شود .

شهر ادینبورگ دارای امکانات عالی از جمله دانشگاه ، مدارس با رتبه خوب ،ساحل زیبا ،رستورانهای و بوتیکهای شیک ، بازار محلی ، ایستگاه قطار، دسترسی آسان به فرودگاه ، خانه های آپارتمانی و ییلاقی ، کافه ها و بارهای محلی ، کتابخانه و… و طبیعتی بی نظیر است که آن را به یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان تبدیل کرده است .

 

اوکلند، نیوزلند

نیوزلند به خاطر چشم اندازهای طبیعی و چشمگیرش شهرت دارد . اوکلند بزرگترین و پرجمعیت ترین مرکز شهری است که در  شمال نیوزلند واقع شده است . این شهر بندر اصلی ترانزیت کالا و مرکز صنعتی این کشور محسوب می شود .

این شهر ترکیبی هیجان انگیز از شگفتی های طبیعی و ماجراجویی های شهری را ارائه می دهد .اوکلند به عنوان شهر بادبان ها نیز شناخته می شود .

این شهر مرکز چند فرهنگی ،غذا،موسیقی ،هنر و فرهنگ در نیوزلند است و ساکنین این شهر در فاصله کمی از سواحل شگفت انگیز و جزیره های رویایی زندگی می کنند . بی تردید اوکلند یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان محسوب می شود .

 

سیشل، آفریقا

سیشل، جمهوری جزیره ای در غرب اقیانوس هند، شامل حدود 115 جزیره، با پوشش گیاهی سرسبز استوایی، سواحل زیبا، و تنوع گسترده ای از زندگی دریایی است. پایتخت آن ، ویکتوریا، در جزیره ماهه واقع شده است.

آب و هوای این منطقه  گرمسیری اقیانوسی است و تغییرات دمایی کمی در طول سال رخ می دهد . سیشل دارای یک اقتصاد در حال توسعه مختلط است که به به طور کلی به خدمات و به طور خاص به صنعت گردشگری وابسته است.

جزایر سیشل در سواحل شرق آفریقا بهشتی برای گردشگران و ساکنان هستند. سیشل با دریای آبی و  شفاف و سواحل شنی فراوان،  یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان  به شمار می رود .

 

بولدر، کلرادو

بولدر شهری در دامنه کوه های راکی در شمال کلرادو است.اگر به آفتاب علاقه دارید، بولدر مکان مناسبی برای شماست. بولدر دارای 300 روز آفتابی در سال است که  برای افراد مشتاق به فعالیتهای خارج از خانه ایده آل است . بولدر شهری کوهستانی است و مقصدی برای چشیدن بهترین غذاها (America’s Foodiest Town)  در آمریکا محسوب می شود .

این شهر علاوه بر کارخانه های تولید آب جو دارای مزارع چای نیز می باشد و چایخانه ایرانی دوشنبه مکانی عالی برای نوشیدن چای در این شهر است.

از بولدر به عنوان «شهری که بین کوه‌ها و واقعیت قرار گرفته است» یاد می‌شود. بولدر عنوان شادترین شهر ایالات متحده را توسط نشنال جئوگرافیک به خود اختصاص داده است.

آشنایی با زیباترین مکانها برای زندگی در دنیا

هوای آفتابی و پاک کوهستان ، رستورانهای عالی ، مزارع کشاورزی ، مسیرهای طبیعی زیبا برای پیاده روی و دوچرخه سواری ، دانشگاه و فعالیتهای فرهنگی و محلی این منطقه را به یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان  تبدیل کرده است .

 

پاریس، فرانسه

پاریس را به شهر عشق می شناسند، اما باید به خاطر زیبایی اش نیز شناخته شود. پاریس مملو از معماری باورنکردنی، خیابان های فرعی باشکوه، و برخی از معروف ترین موزه ها و مکان های دیدنی است. زرق و برق شیک و غذاهای افسانه ای شهر به این معنی است که مطمئناً یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان است.

 

کیوتو، ژاپن

ژاپن مملو از جاذبه های کم نظیر فرهنگی  است و کیوتو به عنوان پایتخت فرهنگ این کشور شناخته می شود  . این شهر سرشار از معماری خیره کننده است،و در فصل شکوفه های گیلاس، زمانی که کل شهر پر از شکوفه های صورتی و سفید است، در زیباترین حالت خود قرار دارد.

این شهر مردن و زیبا که قدیمی ترین و با شکوه ترین معابد و قصرهای امپراتوری ژاپن را در خودجای داده است بدون ترید می تواند یکی از رویایی ترین و زیباترین مکانها برای زندگی در جهان باشد .

فلورانس، ایتالیا

فلورانس نیازی به معرفی ندارد، زیرا در حال حاضر به دلیل فرهنگ، غذا و معماری خارق العاده اش شهرت جهانی دارد. این شهر به طرز خارق العاده ای زیبا ، فرهنگی غنی و آب و هوایی دلپذیر دارد  .

چه عاشق تفریحات شهری باشید یا دوستدار طبیعت ، شهر فلورانس شما را نا امید نمی کند . اگر از جمله افرادی هستید که از غذاخوردن لذت می برید ، رستورانهای این شهر مکانی عالی برای افرادی مثل شما است . آثار فرهنگی و باستانی ایتالیا را می توانید در موزه های متنوع شهر رسد کنید .

شهر فلورنس یکی از شهرهای امن ایتالیا است و آب و هوای آن  ، به طور کلی معتدل است و می توان آن را مدیترانه ای انتقالی، با زمستان های نسبتا معتدل و تابستان های گرم و آفتابی تعریف کرد.ویژگیهای فرهنگی خاص ، آب و هوای خوب  و زیبایی طبیعی و امکانات رفاهی شهری فلورانس را به یکی از زیباترین مکانها برای زندگی بدل کرده است .

ناپا، کالیفرنیا

کالیفرنیا به خاطر زیبایی صخره ای خود شناخته شده است و ناپا نیز از این قاعده مستثنی نیست. تاکستان‌های زیبای دره ناپا که به خاطر شراب‌های فوق‌العاده‌اش شهرت دارد، آن را به مکانی زیبا برای زندگی تبدیل کرده است. این شهر پر از رنگ و ویژگی هایی است که سبک زندگی آرام کالیفرنیایی را نشان می دهد.

ناپا یکی از زیباترین مکانها برای زندگی در جهان است

وین، اتریش

وین از دیرباز به عنوان یکی از قابل سکونت ترین شهرهای جهان با برخورداری از تحصیلات، اقتصاد و استانداردهای زندگی برتر مورد ستایش قرار گرفته است. جدا از این استانداردهای بالای زندگی، وین دارای برخی از زیباترین و باشکوهترین معماری های جهان است. مدرسه سوارکاری اسپانیایی و کاخ Schonbrunn تنها دو مورد از معروف ترین جاذبه های این شهر محسوب می شوند.

 

کبک، کانادا

کبک یکی از ثروتمندترین استانهای کانادا می باشد. این منطقه تنها استان فرانسوی زبان کانادا و دارای منابع طبیعی غنی است . کبک از جمله مکانهایی در دنیا است که زیبایی طبیعی و مدرنیته را با هم ارائه می دهد . این استان  به دلیل چهار فصل خود به خوبی شناخته شده است و یکی از مقرون به صرفه ترین و زیباترین مکانها برای زندگی در کانادا است.

روستای اویا، سانتورینی، یونان

آیا در رویاهای خود بودن در دهکده ای ساحلی با سقفهای آبی را تصور کرده اید . خانه هایی با نمای سفید یکدست ، درست در کنار دریایی آبی و تمییز ! اگر چنین است، دهکده اویا مکانی برای شماست. با معماری جالب  و آب و هوای فوق العاده یونانی، روستای اویا یکی از زیباترین مکان های جهان است.

سن تروپه، فرانسه

ریویرای فرانسه که به خاطر سواحل شنی سفید و آب و هوای فوق‌العاده‌اش معروف است، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مکان‌های اروپا است. سبک زندگی آرامی که جنوب فرانسه با آن شناخته می شود ، همراه با دریای  آبی شفاف، سنت تروپه را به یکی از زیباترین مکان ها برای زندگی تبدیل کرده است.

 

کوردوبا، اسپانیا

بیش از یک هزار سال پیش، کوردوبا پایتخت اسپانیای اسلامی و بزرگترین و با فرهنگ ترین شهر اروپای غربی بود. کوردوبا امروزی با رستوران‌ها و بارهای عالی، چیزهای زیادی برای تجربه کردن ارائه می دهد.

جذابیت های واقعی کوردوبا در مسیرهای پرپیچ و خم و سنگفرش شده شهر قرون وسطایی است که در آن بالکن ها و لامپ های فرفورژه آهنی، درختان آویزان، ساختمان های طلایی و میدان های مخفی عجیب و غریب را خواهید دید.

 

چارلستون، کارولینای جنوبی

یکی از بهترین و قدیمی ترین شهرههای  ایالات متحده، چارلستون، پر از جذابیت های قدیمی جنوب است. دمای گرم، غذاهای فوق العاده، و مزارع جنوبی به سبک قدیمی، چارلستون را به یک شهر ساحلی بسیار دوست داشتنی درآمریکا تبدیل کرده است.

ملبورن، استرالیا

ملبورن شهری چند فرهنگی است که اغلب در صدر فهرست قابل زندگی ترین شهرهای جهان قرار دارد. این شهر سرشار از رستورانهای بین الملی با غذاهای متنوع و عالی ، رویدادهای ورزشی ، جشنواره هایی فرهنگی ، موزه ها و گالریهای چشم گیر و طبیعتی خارق العاده و بی نظیر به فاصله خیلی کمی از شهر است .

شناخت زیباترین مکانها برای زندگی در جهان

ساکنان و گردشگران در این شهر از دیدن افق طبیعی منطقه تا معماری ویکتوریایی ساختمانهای آن ، کارهای زیادی برای انجام و دیدن در این شهر زیبا دارند .

گروه کوهنوردی و گردشگری کوه گرد با داشتن سالها تجربه در زمینه برگذاری تورهای کوهنوردی وگردشگری در داخل و خارج کشور و همچنین همکاری با لیدرهای مجرب و کارشناسان حرفه ای در زمینه تجهیزات کوهنوردی و طبیعت گردی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است . برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناس ما تماس حاصل فرمایید .

برچسب ها
زیباترین مکانها برای زندگی، کبک زیباترین مکانها برای زندگی،ادینبورگ زیباترین مکانها برای زندگی،امکانات شهری زیباترین مکانها برای زندگی،اوکلند زیباترین مکانها برای زندگی،پاریس زیباترین مکانها برای زندگی،تاریخ و فرهنگ زیباترین مکانها برای زندگی،چارلستون زیباترین مکانها برای زندگی،روستای اویا زیباترین مکانها برای زندگی،زیبایی طبیعی زیباترین مکانها برای زندگی،سئول زیباترین مکانها برای زندگی،ساحل زیباترین مکانها برای زندگی،سن تروپیه زیباترین مکانها برای زندگی،سیشل زیباترین مکانها برای زندگی،طبیعت زیباترین مکانها برای زندگی،فلورانس زیباترین مکانها برای زندگی،کوردوبا زیباترین مکانها برای زندگی،کیپ تاون زیباترین مکانها برای زندگی،کیوتو زیباترین مکانها برای زندگی،مدرن زیباترین مکانها برای زندگی،معماری زیباترین مکانها برای زندگی،ملبورن زیباترین مکانها برای زندگی،موزه زیباترین مکانها برای زندگی،ناپا زیباترین مکانها برای زندگی،وین

مقالاتمرتبط

تور هایکوهگرد

خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله دماوند ( خرداد 1403)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور ترکینگ دور آناپورنا نپال
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله کلیمانجارو
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله کاچکار ترکیه
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله البروس روسیه (مرداد 1403)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور اسالم به خلخال
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور جنگل ابر شاهرود
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله اورین بام آذربایجان غربی (طرح سیمرغ)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله آرارات ترکیه (تیر 1403)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله سبلان (تیر 1403)
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله آراگاتس ارمنستان
خراسان رضوی، مشهد
(35) نظر
تور صعود به قله کازبک گرجستان (مرداد 1403)
نظرات (0 نظر)